Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu

Dag 1 & 2

Blijf op de hoogte en volg Marvin

30 April 2014 | Malta, Malta

De vlucht en met de taxi naar het hotel toe is prima verlopen. Maar toen ik in het hotel aankwam wisten ze niet eens dat ik die dag al zou komen :S Eenmaal mijn kamer gekregen zou ik slapen bij iemand van het hotel maar de manager had hem al een paar dagen nietmeer gezien, en eenmaal op mijn kamer heb ik hem ook niet gezien. Ook deden de lampen op mijn kamer het niet dus geen licht op de badkamer helemaal nergens, en niemand in het hotel kon het oplossen dus ben ik zelf maar aan het klussen geslagen, gelukkig had ik dit na 2 uur opgelost. Verder zitten hier gelukkig wel nog een paar nederlanders waar ik het goed mee kan vinden (die balen ook allemaal van het hotel) daarmee zijn we 's avonds uitgegaan, dat is gelukkig wel super leuk hier!
Over het eten in mijn hotel ben ik ook helemaal niet te spreken, of het is koud, niet goed gebakken, of half rauw dus echt smerig en elke keer uiteten is veel te duur helaas. Dus hopen maar dat de dingen hier een beetje ( heel erg ) gaan veranderen! Ik hou jullie op de hoogte in mijn volgende reisverslagen!


(mijn werktijden zullen waarschijnlijk zijn van 9 uur 's morgens tot 5 uur smiddags)

  • 30 April 2014 - 12:44

    Angela:

    Nou ja zeg. . Dat is helemaal niet fijn dat het hotel zo tegen valt .
    Echt balen dat er op dit moment niks positiefs is .. Op het uitgaan na dan maar dat moet je ook niet te veel gaan doen ... haha
    hoop dat de dingen wat verbeteren voor je en dat je toch positief blijft , het komt wel goed.
    Gelukkig heb je wel al een paar mensen leren kennen daar zodat je niet alleen staat.
    Probeer te genieten van de mooie dingen daar want die zijn er zeker wel dan is het ook iets beter vol te houden ...
    Veel liefs mam , Brian , Joanna en een pootje van Gyzmo
    xxx

  • 11 Mei 2014 - 21:36

    Conny Knapen:

    Jammer te horen dat het niet zo is dan dat je ervan verwacht. Hopelijk wordt het wat beter, zeker omdat je toch een hele tijd daar verblijft. Positief blijven en genieten van de leuke dingen.

    groetjes van ons allemaal

    tante Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Ik ga een half jaar stage lopen in Malta. In het hotel Blue Sea St. George's Park La Vallette Resort

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 2067

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 01 November 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: