Voorbereiding - Reisverslag uit Venray, Nederland van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Venray, Nederland van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Marvin

27 April 2014 | Nederland, Venray

De voorbereidingen zijn getroffen. Ik zit nu 2 dagen voor mijn vertrek, en de koffer staat al mooi klaar gepakt en al. Dinsdag vertrek ik om 10:35 vanuit Eindhoven richting Malta waar ik rond 13:35 aankom. Ik ga iedereen hier super erg missen, maar ik ga er een super stage en een super tijd van maken!

  • 28 April 2014 - 00:48

    Angela:

    Je hebt idd alles klaar staan voor vertrek .. Ook wij gaan je super missen hier thuis maar ondanks het gemis wat we zullen hebben wensen wij je een hele goede reis en een hele mooie stage tijd in Malta.
    Liefs mam , Brian en Joanna xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Ik ga een half jaar stage lopen in Malta. In het hotel Blue Sea St. George's Park La Vallette Resort

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 2066

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 01 November 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: