Week 1&2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu Week 1&2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Marvin Mommen - WaarBenJij.nu

Week 1&2

Blijf op de hoogte en volg Marvin

20 Mei 2014 | Malta, Malta

Gelukkig begint alles langzaam beetje bij beetje te wennen, helaas zijn er in de eerste week al 2 nederlanders naar huis gegaan omdat ze het hotel helemaal niks vonden. Ook is het helaas niet de meest ideale plaats voor mij om te zitten. Gelukkig is het na werktijd leuk met de andere nederlandse stagiares als we bijvoorbeeld gaan stappen in een van de vele clubs hier. Het eten in het hotel bevalt me nogsteeds absoluut niet, ik ben er al 2x ziek van geworden in 2 a 3 weken tijd, alleen een paar dagen geleden was het echt goed raak, ik was niet in staat om te werken dus ben ik terug naar bed gestuurd, ik had me voorgenomen om de volgende dag naar de dokter tegaan, maar dat heb ik helaas nieteens gehaald ik ben diezelfde dag nog naar het ziekenhuis gemoeten. Hier bleek dat ik beginnende voedselvergiteging had opgelopen door het vele slechte en te vette eten uit het hotel. Gelukkig had ik hiervoor medicijnen gekregen en gaat het nu weer stukken beter met me. De receptie is nog steeds een ramp zoals het altijd al is geweest alles gaat zo sloom en bijna alles is papierwerk.

Dit was weer mijn klein verslagje, ik blijf jullie op de hoogte houden, Groetjes Marvin

  • 29 Mei 2014 - 03:03

    Angela:

    Ha Marvin

    jammer dat het hotel zo tegen valt en je al een paar keer ziek bent geweest.
    Hopelijk blijft het daarbij.
    Gelukkig heb je wel na het werk nog plezier met collega's .. uitgaan is zeker leuk vooral als de rest een beetje tegen valt .
    Hier gaat alles zn gangetje maar we missen je wel. Brian en Joanna hebben het elke dag over jou.
    Brian heeft dan wel jou kamer ingepikt maar zou die meteen opgeven als jij weer thuis komt. .. Al is het midden in de nacht zegt hij ... wordt toch nog effe wachten voor hem ;-)

    Probeer nog een beetje plezier te hebben daar
    Veel liefs en dikke knuf van ons allemaal xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Ik ga een half jaar stage lopen in Malta. In het hotel Blue Sea St. George's Park La Vallette Resort

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 747
Totaal aantal bezoekers 2063

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 01 November 2014

Stage in Malta

Landen bezocht: